fbpx
Biznes

Klancyk: 7 łatwych utworów

„7 łatwych utworów”, to spektakl składający się ze scen dwuosobowych. Każda z nich zostanie zainspirowana 30-sekundowym fragmentem utworu muzycznego zaproponowanego przez najgłośniejszą osobę na widowni. Później na oczach widzów powstanie historia dwóch bohaterów, których poprowadzą nieodgadnione skojarzenia z utworem – czasem będzie to tekst, czasem nastrój, albo gatunek. Każda będzie miała swoją dynamikę i prawdę. Spektakl zachowany jest w duchu slow impro, czyli spektakli komediowych, których historie są gęste, zaskakujące i bogate w treść.

Wszystko, co piszę, zawsze piszę z nadzieją, że zagra to Klancyk.
– Mariusz Szczygieł

Nie mają nawet kapelusza, a wyciągają rzeczy dużo lepsze niż króliki – potrafią zagrać wszystko: człowieka w każdym wieku, zwierzęta, warzywa korzeniowe, planetę Saturn czy też toster.
– Agnieszka Drotkiewicz, „Wysokie obcasy”

Bilety:
35 zł – early birds (oferta obowiązuje do niedzieli przed spektaklem)
50/40 zł

BILETY ULGOWE przysługują studentom, emerytom, rencistom oraz aktualnym studentom Szkoły Impro (prosimy o okazanie przy wejściu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do ulgi)

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Klancyk: 7 łatwych utworów

„7 łatwych utworów”, to spektakl składający się ze scen dwuosobowych. Każda z nich zostanie zainspirowana 30-sekundowym fragmentem utworu muzycznego zaproponowanego przez najgłośniejszą osobę na widowni. Później na oczach widzów powstanie historia dwóch bohaterów, których poprowadzą nieodgadnione skojarzenia z utworem – czasem będzie to tekst, czasem nastrój, albo gatunek. Każda będzie miała swoją dynamikę i prawdę. Spektakl zachowany jest w duchu slow impro, czyli spektakli komediowych, których historie są gęste, zaskakujące i bogate w treść.

Wszystko, co piszę, zawsze piszę z nadzieją, że zagra to Klancyk.
– Mariusz Szczygieł

Nie mają nawet kapelusza, a wyciągają rzeczy dużo lepsze niż króliki – potrafią zagrać wszystko: człowieka w każdym wieku, zwierzęta, warzywa korzeniowe, planetę Saturn czy też toster.
– Agnieszka Drotkiewicz, „Wysokie obcasy”

Bilety:
35 zł – early birds (oferta obowiązuje do niedzieli przed spektaklem)
50/40 zł

BILETY ULGOWE przysługują studentom, emerytom, rencistom oraz aktualnym studentom Szkoły Impro (prosimy o okazanie przy wejściu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do ulgi)

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Pojebajki – czyli późne wieczorynki dla dorosłych

Jak brzmiałaby historia królewny Śnieżki czy Czerwonego Kapturka, gdyby spisali je współcześni Bracia Grimm czy Andersen? Dajmy znanym z dzieciństwa baśniom drugie, dorosłe życie!

Nie tak dawno temu i wcale nie tak daleko stąd, bo gdzieś pod Grójcem, żyła sobie dziewczyna, na którą wołano Śnieżka. Mieszkała w komunie z siedmioma facetami jednocześnie, jednak Śnieżkę niezwykle nudziło życie w niewielkiej miejscowości… A że lubiła się zabawić (zwłaszcza na kokainie – może też stąd przezwisko „Śnieżka”), to raz na jakiś czas ruszała na podbój stolicy w asyście swoich BFF: Kopciuszek może nie był najurodziwsza, ale za to jako jedyna miała stałą pracę (jako pomoc domowa), a w związku z tym – pieniądze. Poza tym zazwyczaj była najtrzeźwiejsza, więc pilnowała czasu odjazdu powrotnego busa do Grójca. Z kolei Śpiąca Królewna zazwyczaj przylepiała się w klubie do pierwszego poznanego heroinisty, i potem odpływała z nim do jego kawalerki gdzieś na Dolnym Mokotowie czy zielonym Żoliborzu. Zazwyczaj jeździła z nimi także Roszpunka, jednak ta aktualnie była zamknięta na odwyku w podwarszawskim ośrodku dla narkomanów o wdzięcznej nazwie „Gotel”. No, ale weekend zobowiązuje! Także dynia zmienia się w uberaSELECT, rozchodzone adidasy w szpilki od Manolo Blahnika, a Grójec – w Warszawę.

Zapraszamy na spektakl, w którym damy znanym z dzieciństwa baśniom drugie, dorosłe życie. Przebieg spektaklu będzie improwizowany, tj. wymyślany i grany na bieżąco na oczach publiczności, bez wcześniejszego scenariusza czy przygotowanych bohaterów, za to na kanwie kultowych baśni i opowieści dla dzieci. Jak brzmiałaby historia królewien, książąt, świniopasów, ropuch i wiedźm, gdyby spisali je współcześni Bracia Grimm? Cóż, niektórzy z nich żyliby krótko, za to szczęśliwie, a niektórzy – długo i w niespełnieniu.

Bilety: 50 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Musical improwizowany

Pierwszy i oryginalny – musical improwizowany! Wszystko na żywo i wszystko tylko raz – śpiew, gra, muzyka, momentami nawet taniec!

„Galopem przez Tesco 24”, „Zapomniany malarz z Płocka”, „Harry Potter w darkroomie” – to tylko niektóre musicalowe hity z naszego repertuaru, który zmienia się każdego wieczoru. Grupa aktorów, wokalistów i improwizatorów przy akompaniamencie muzyki na żywo za każdym razem tworzy niepowtarzalne przedstawienie muzyczne: Zaskakuje wymyślanymi na bieżąco historiami, dialogami, piosenki, melodiami, a także choreografią. By zacząć, potrzebny jest tylko tytuł od publiczności.

Musical Improwizowany od samego początku nieustannie gromadzi pełną widownię w warszawskim Klubie Komediowym przy placu Zbawiciela. Bawi, wzrusza i zachwyca!

Bilety: 45/35 zł

BILETY ULGOWE przysługują studentom, emerytom, rencistom oraz aktualnym studentom Szkoły Impro (prosimy o okazanie przy wejściu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do ulgi)

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem.

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Musical improwizowany

Pierwszy i oryginalny – musical improwizowany! Wszystko na żywo i wszystko tylko raz – śpiew, gra, muzyka, momentami nawet taniec!

„Galopem przez Tesco 24”, „Zapomniany malarz z Płocka”, „Harry Potter w darkroomie” – to tylko niektóre musicalowe hity z naszego repertuaru, który zmienia się każdego wieczoru. Grupa aktorów, wokalistów i improwizatorów przy akompaniamencie muzyki na żywo za każdym razem tworzy niepowtarzalne przedstawienie muzyczne: Zaskakuje wymyślanymi na bieżąco historiami, dialogami, piosenki, melodiami, a także choreografią. By zacząć, potrzebny jest tylko tytuł od publiczności.

Musical Improwizowany od samego początku nieustannie gromadzi pełną widownię w warszawskim Klubie Komediowym przy placu Zbawiciela. Bawi, wzrusza i zachwyca!

Bilety: 50/40 zł

BILETY ULGOWE przysługują studentom, emerytom, rencistom oraz aktualnym studentom Szkoły Impro (prosimy o okazanie przy wejściu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do ulgi)

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem.

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Pojebajki – czyli późne wieczorynki na Dzień (Dorosłego) Dziecka

Jak brzmiałaby historia królewny Śnieżki czy Czerwonego Kapturka, gdyby spisali je współcześni Bracia Grimm czy Andersen? Dajmy znanym z dzieciństwa baśniom drugie, dorosłe życie!

Nie tak dawno temu i wcale nie tak daleko stąd, bo gdzieś pod Grójcem, żyła sobie dziewczyna, na którą wołano Śnieżka. Mieszkała w komunie z siedmioma facetami jednocześnie, jednak Śnieżkę niezwykle nudziło życie w niewielkiej miejscowości… A że lubiła się zabawić (zwłaszcza na kokainie – może też stąd przezwisko „Śnieżka”), to raz na jakiś czas ruszała na podbój stolicy w asyście swoich BFF: Kopciuszek może nie był najurodziwsza, ale za to jako jedyna miała stałą pracę (jako pomoc domowa), a w związku z tym – pieniądze. Poza tym zazwyczaj była najtrzeźwiejsza, więc pilnowała czasu odjazdu powrotnego busa do Grójca. Z kolei Śpiąca Królewna zazwyczaj przylepiała się w klubie do pierwszego poznanego heroinisty, i potem odpływała z nim do jego kawalerki gdzieś na Dolnym Mokotowie czy zielonym Żoliborzu. Zazwyczaj jeździła z nimi także Roszpunka, jednak ta aktualnie była zamknięta na odwyku w podwarszawskim ośrodku dla narkomanów o wdzięcznej nazwie „Gotel”. No, ale weekend zobowiązuje! Także dynia zmienia się w uberaSELECT, rozchodzone adidasy w szpilki od Manolo Blahnika, a Grójec – w Warszawę.

Zapraszamy na spektakl, w którym damy znanym z dzieciństwa baśniom drugie, dorosłe życie. Przebieg spektaklu będzie improwizowany, tj. wymyślany i grany na bieżąco na oczach publiczności, bez wcześniejszego scenariusza czy przygotowanych bohaterów, za to na kanwie kultowych baśni i opowieści dla dzieci. Jak brzmiałaby historia królewien, książąt, świniopasów, ropuch i wiedźm, gdyby spisali je współcześni Bracia Grimm? Cóż, niektórzy z nich żyliby krótko, za to szczęśliwie, a niektórzy – długo i w niespełnieniu.

Bilety: 50 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Dzień Dziecka dla dorosłych – czyli huśtawka nastrojów i karuzela obowiązków 

Po maturze? Wraz z pierwszą wypłatą? Po wzięciu kredytu? A może po narodzinach własnego dziecka? Niezależnie od tego, kiedy wypada cezura wejścia w dorosłość, w pewnym momencie drzwi do błogiego dziecięctwa nieodwołalnie się zatrzaskują, a dziecięcy świat dawniej pełen kolorowych bujawek i piaskownic zapełnia się innymi zabawkami – huśtawką nastrojów czy karuzelą obowiązków.  Można próbować się oszukiwać: poszukiwać swojego wewnętrznego dziecka, umawiać się z wiecznym chłopcem, żyć na garnuszku rodziców. Można też przyjść do Klubu Komediowego.

Z okazji Dnia (wewnętrznego) Dziecka zapraszamy wszystkie dorosłe dzieci na improwizowany spektakl pełen błyskotliwych żartów, zaskakujących puent i zabawnych piosenek na tematy od widzów. Wieczór z muzyką, w którym liczą się refleks i umiejętność rymowania. Wszystko powstanie na żywo na oczach publiczności, a do tego z akompaniamentem, który nieraz zaskoczy improwizatorów! Może wspólnie uda nam się odnaleźć ukryte uciechy naszego piwnicznego „placu zabaw dla dorosłych”.

Bilety: 50 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem.

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Moja żona odeszła z naszą terapeutką

O ile główny bohater sztuki pt. Moja żona odeszła z naszą terapeutką w dobrym stylu i z iście europejską ogładą dał radę rozstać się ze swoją eks-małżonką (pieczętując rozstanie koleżeńskim zakładem: Kto pierwszy coś poczuje przy rozstaniu, przegrywa), o tyle porzucenie przez terapeutkę traktuje raczej osobiście. Czy po przeprowadzce do ponownie kawalerskiego mieszkania nasz bohater stanie na nogi, czy raczej szybko wskoczy w kolejne rozczarowanko? Zapewne pomogą mu w tym Empatodeweloper, Ciotka Ambiwalenta, re-dekoratorzy wnętrz emocjonalnych oraz Ninsa Serotonina – roztrzepana recepcjonistka w ośrodku „Radosna Synapsa”. 

Klub Komediowy zaprasza na spektakl o rozstaniach, zdradach, awanturach, inbach, milczących wieczorach i krzykliwych porankach, który – mamy nadzieje – napawa optymizmem, a przynajmniej przerażeniem. „Moja żona odeszła z naszą terapeutką” to przedstawienie idealne na pokowidowe tąpnięcie towarzyskie. Komedia rozwodowo-muzyczna. A dla niektórych – płonny poradnik sceniczny, jak zakończyć wieloletni związek i nic przy tym nie poczuć.

tekst: Michał Sufin
reżyseria: Michał Sufin
muzyka: Radek Łukasiewicz
scenografia: Michał Jońca
choreografia: Weronika Pelczyńska
reżyseria świateł: Filip Kabulski
kostiumy: 
Kornelia Dzikowska
rekwizyty: Zuzanna Bielecka
inspicjent: Maciej Pachota
realizacja dźwięku: Paweł Parzuchowski

obsada: Mateusz Lewandowski, Monika Pikuła, Małgorzata Mikołajczak,  Bartosz Szpak, Joanna Halinowska / Wiktoria Wolańska

Bilety: 55 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Moja żona odeszła z naszą terapeutką

O ile główny bohater sztuki pt. Moja żona odeszła z naszą terapeutką w dobrym stylu i z iście europejską ogładą dał radę rozstać się ze swoją eks-małżonką (pieczętując rozstanie koleżeńskim zakładem: Kto pierwszy coś poczuje przy rozstaniu, przegrywa), o tyle porzucenie przez terapeutkę traktuje raczej osobiście. Czy po przeprowadzce do ponownie kawalerskiego mieszkania nasz bohater stanie na nogi, czy raczej szybko wskoczy w kolejne rozczarowanko? Zapewne pomogą mu w tym Empatodeweloper, Ciotka Ambiwalenta, re-dekoratorzy wnętrz emocjonalnych oraz Ninsa Serotonina – roztrzepana recepcjonistka w ośrodku „Radosna Synapsa”. 

Klub Komediowy zaprasza na spektakl o rozstaniach, zdradach, awanturach, inbach, milczących wieczorach i krzykliwych porankach, który – mamy nadzieje – napawa optymizmem, a przynajmniej przerażeniem. „Moja żona odeszła z naszą terapeutką” to przedstawienie idealne na pokowidowe tąpnięcie towarzyskie. Komedia rozwodowo-muzyczna. A dla niektórych – płonny poradnik sceniczny, jak zakończyć wieloletni związek i nic przy tym nie poczuć.

tekst: Michał Sufin
reżyseria: Michał Sufin
muzyka: Radek Łukasiewicz
scenografia: Michał Jońca
choreografia: Weronika Pelczyńska
reżyseria świateł: Filip Kabulski
kostiumy: 
Kornelia Dzikowska
rekwizyty: Zuzanna Bielecka
inspicjent: Maciej Pachota
realizacja dźwięku: Paweł Parzuchowski

obsada: Mateusz Lewandowski, Monika Pikuła, Małgorzata Mikołajczak,  Bartosz Szpak, Joanna Halinowska / Wiktoria Wolańska

Bilety: 55 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Moja żona odeszła z naszą terapeutką

O ile główny bohater sztuki pt. Moja żona odeszła z naszą terapeutką w dobrym stylu i z iście europejską ogładą dał radę rozstać się ze swoją eks-małżonką (pieczętując rozstanie koleżeńskim zakładem: Kto pierwszy coś poczuje przy rozstaniu, przegrywa), o tyle porzucenie przez terapeutkę traktuje raczej osobiście. Czy po przeprowadzce do ponownie kawalerskiego mieszkania nasz bohater stanie na nogi, czy raczej szybko wskoczy w kolejne rozczarowanko? Zapewne pomogą mu w tym Empatodeweloper, Ciotka Ambiwalenta, re-dekoratorzy wnętrz emocjonalnych oraz Ninsa Serotonina – roztrzepana recepcjonistka w ośrodku „Radosna Synapsa”. 

Klub Komediowy zaprasza na spektakl o rozstaniach, zdradach, awanturach, inbach, milczących wieczorach i krzykliwych porankach, który – mamy nadzieje – napawa optymizmem, a przynajmniej przerażeniem. „Moja żona odeszła z naszą terapeutką” to przedstawienie idealne na pokowidowe tąpnięcie towarzyskie. Komedia rozwodowo-muzyczna. A dla niektórych – płonny poradnik sceniczny, jak zakończyć wieloletni związek i nic przy tym nie poczuć.

tekst: Michał Sufin
reżyseria: Michał Sufin
muzyka: Radek Łukasiewicz
scenografia: Michał Jońca
choreografia: Weronika Pelczyńska
reżyseria świateł: Filip Kabulski
kostiumy: 
Kornelia Dzikowska
rekwizyty: Zuzanna Bielecka
inspicjent: Maciej Pachota
realizacja dźwięku: Paweł Parzuchowski

obsada: Mateusz Lewandowski, Monika Pikuła, Małgorzata Mikołajczak,  Bartosz Szpak, Joanna Halinowska / Wiktoria Wolańska

Bilety: 55 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.