fbpx
Biznes

Klub Komediowy & Wojciech Chmielarz: „Za granicą”

Upalne lato, bezkres chorwackiego nieba, beztroska, plaża i morze – tak wygląda raj, do którego przyjeżdżają na wakacje Daria z Markiem, bohaterowie najnowszej książki Wojciecha Chmielarza pt. „Za granicą” (Marginesy, 2023).

Niespodziewanie Marek dostaje nagłą lukratywną propozycję zawodową i pogrąża się w pracy, a Daria zbliża się do nowo poznanych Szwedów: Johana i jego dużo młodszej seksownej żony Very. Atmosfera szybko staje się duszna od niewypowiedzianych pragnień, pożądania, zazdrości i poczucia odrzucenia. Czy rozbudzona w słońcu seksualność, pikantne tajemnice i namiętności zmienią życie pary polskich trzydziestolatków z dużego miasta? Jedno jest pewne – nie wszyscy wrócą do domu. Nie wszyscy przeżyją. To pierwsze i ostatnie takie lato w ich życiu.

Zapraszamy na spektakl zainspirowany nowo wydanym thrillerem psychologicznym Wojciecha Chmielarza! Autor wybierze i przeczyta fragmenty ze swojej najnowszej powieści, a komicy i komiczki zinterpretują je, grając serię improwizowanych scen. Książkę już teraz możecie kupić na stronie Wydawnictwa Marginesy.

Wojciech Chmielarz (ur. 1984) – autor kryminałów, dziennikarz, laureat Nagrody Wielkiego Kalibru (2015) i Wielkiego Kalibru Czytelników (2019), dziewięciokrotnie nominowany do tej nagrody. Autor cyklu powieści o komisarzu Jakubie Mortce: „Podpalacz” (2012), „Farma lalek” (2013), „Przejęcie” (2014), „Osiedle marzeń” (2016), „Cienie” (2018), „Długa noc” (2022), cyklu gliwickiego: „Wampir” (2015), „Zombie” (2017) i „Wilkołak” (2021), postapokaliptycznej powieści „Królowa Głodu” (2022) oraz thrillera psychologicznego „Żmijowisko” (2018), za który otrzymał nagrodę Złotego Pocisku i Grand Prix Warszawskiego Festiwalu Kryminału. Po nim ukazały się kolejne thrillery – „Rana” (2019) i „Wyrwa” (2020) oraz powieści sensacyjne: „Prosta sprawa” (2020) i „Dług honorowy” (2021). Dwie jego powieści – „Żmijowisko” i „Wyrwa” – zostały zekranizowane.

| fotografia autora: © Dawid Grzelak

Bilety: 45 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem.

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Klancyk: 7 łatwych utworów

„7 łatwych utworów”, to spektakl składający się ze scen dwuosobowych. Każda z nich zostanie zainspirowana 30-sekundowym fragmentem utworu muzycznego zaproponowanego przez najgłośniejszą osobę na widowni. Później na oczach widzów powstanie historia dwóch bohaterów, których poprowadzą nieodgadnione skojarzenia z utworem – czasem będzie to tekst, czasem nastrój, albo gatunek. Każda będzie miała swoją dynamikę i prawdę. Spektakl zachowany jest w duchu slow impro, czyli spektakli komediowych, których historie są gęste, zaskakujące i bogate w treść.

Wszystko, co piszę, zawsze piszę z nadzieją, że zagra to Klancyk.
– Mariusz Szczygieł

Nie mają nawet kapelusza, a wyciągają rzeczy dużo lepsze niż króliki – potrafią zagrać wszystko: człowieka w każdym wieku, zwierzęta, warzywa korzeniowe, planetę Saturn czy też toster.
– Agnieszka Drotkiewicz, „Wysokie obcasy”

Bilety:
35 zł – early birds (oferta obowiązuje do niedzieli przed spektaklem)
50/40 zł

BILETY ULGOWE przysługują studentom, emerytom, rencistom oraz aktualnym studentom Szkoły Impro (prosimy o okazanie przy wejściu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do ulgi)

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Tinder impro party

Ciekawość, otwartość, desperacja – nieważne z jakich powodów lądujemy na Tinderze. Ważne, jak się na nim zaprezentujemy…

KROK 1 – ZDJĘCIE: Najpierw próbujesz zrobić sobie szałowe selfie z dzióbkiem, ale z odległości ramienia wciąż widać wszystkie niedoskonałości Twojej cery. W zakłopotaniu prosisz kumpelę, aby zrobiła Ci szybką sesję na tle ściany w przedpokoju… wygląda to dość biednie, więc zaciągasz z albumu na fejsie kilka fot z zeszłorocznych wakacji spędzonych w Palma de la Mallorca: plaża, słońce, i wciągnięty nienaturalnie brzuch. Innymi słowy: klasyk.

KROK 2 – OPIS: W swojej naiwności zaczynasz pisać… prawdę. Imię, jakie studia, hobby. A prawda jest taka, że NIKOGO TO NIE INTERESUJE. Ważne jest jedynie zdjęcie. Przez chwilę jeszcze tragicznie próbujesz żartów słownych („Co powiesz na ons? Yes yes yees yeees YEEEES”), i przez krótką sekundę wydajesz się sobie nawet zabawny. Najwyraźniej odcina Ci tlen, bo klikasz: publikuj…

I właśnie tego wieczora – z pomocą widowni – wyciągniemy te tinderowe kwiatki i przypniemy je do kożucha zawiedzionych nadziei: na seks, na miłość, czy czego tam kto szuka na Tinderze. Będzie to nasz punkt wyjścia do zagrania improwizowanego spektaklu, inspirowanego jednym z najpopularniejszych portali randkowych, z którego oczywiście „nikt z nas nie korzysta”… Taaa… Zapraszamy zatem na nocny rajd przez najgorzej skomponowane profile na Tinderze – bez względu na wiek, płeć czy lokalizację. Za kierownicą: tinderowy Kupido. Skręci w prawo albo w lewo. Innej opcji nie ma.

Bilety: 50 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Klancyk: Zaburzone osobowości

Poznajcie czworo bohaterów, którzy wyłonią się na waszych oczach w toku rozmowy. Z każdym kolejnym zdaniem będą obrastać w szczegóły i doprecyzowania. Skąd się znają i kim są dla siebie? Jakie sekrety ukrywają? O co mają pretensje? Prawda nieuchronnie wyjdzie na jaw. Nowe „Zaburzone osobowości” to jedyny spektakl z moderacją; połączenie popołudniowego talk show, grupy terapeutycznej, klubu dyskusyjnego, interwencji społecznej i debaty oksfordzkiej. Jeden z naszych najstarszych spektakli po liftingu i po raz pierwszy całkowicie na siedząco.

Wszystko, co piszę, zawsze piszę z nadzieją, że zagra to Klancyk.
– Mariusz Szczygieł

Nie mają nawet kapelusza, a wyciągają rzeczy dużo lepsze niż króliki – potrafią zagrać wszystko: człowieka w każdym wieku, zwierzęta, warzywa korzeniowe, planetę Saturn czy też toster.
– Agnieszka Drotkiewicz, „Wysokie obcasy”

Bilety:
35 zł – early birds (oferta obowiązuje do niedzieli przed spektaklem)
50/40 zł

BILETY ULGOWE przysługują studentom, emerytom, rencistom oraz aktualnym studentom Szkoły Impro (prosimy o okazanie przy wejściu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do ulgi)

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Klancyk: Komora maszyny losującej jest pusta

Bardzo szybkie i bardzo głupie skojarzenia. Ludzie udający przedmioty. Przedmioty udające inne przedmioty. Dwie osoby udające jedną, która ma dwie głowy. Sceny rymowane. Sceny z samymi pytaniami. Bardzo dziwna randka w ciemno. Eksplozja bzdury. Implozja rozsądku. Fajerwerki (głupich) pomysłów. Czysta zabawa improwizacją. W innych naszych spektaklach można liczyć na ciekawą psychologię czy spójną fabułę. Tu nie.

Bilety:
35 zł – early birds (oferta obowiązuje do niedzieli przed spektaklem)
50/40 zł

BILETY ULGOWE przysługują studentom, emerytom, rencistom oraz aktualnym studentom Szkoły Impro (prosimy o okazanie przy wejściu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do ulgi)

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Klancyk: 7 łatwych utworów

„7 łatwych utworów”, to spektakl składający się ze scen dwuosobowych. Każda z nich zostanie zainspirowana 30-sekundowym fragmentem utworu muzycznego zaproponowanego przez najgłośniejszą osobę na widowni. Później na oczach widzów powstanie historia dwóch bohaterów, których poprowadzą nieodgadnione skojarzenia z utworem – czasem będzie to tekst, czasem nastrój, albo gatunek. Każda będzie miała swoją dynamikę i prawdę. Spektakl zachowany jest w duchu slow impro, czyli spektakli komediowych, których historie są gęste, zaskakujące i bogate w treść.

Wszystko, co piszę, zawsze piszę z nadzieją, że zagra to Klancyk.
– Mariusz Szczygieł

Nie mają nawet kapelusza, a wyciągają rzeczy dużo lepsze niż króliki – potrafią zagrać wszystko: człowieka w każdym wieku, zwierzęta, warzywa korzeniowe, planetę Saturn czy też toster.
– Agnieszka Drotkiewicz, „Wysokie obcasy”

Bilety:
35 zł – early birds (oferta obowiązuje do niedzieli przed spektaklem)
50/40 zł

BILETY ULGOWE przysługują studentom, emerytom, rencistom oraz aktualnym studentom Szkoły Impro (prosimy o okazanie przy wejściu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do ulgi)

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Pojebajki – czyli późne wieczorynki dla dorosłych

Jak brzmiałaby historia królewny Śnieżki czy Czerwonego Kapturka, gdyby spisali je współcześni Bracia Grimm czy Andersen? Dajmy znanym z dzieciństwa baśniom drugie, dorosłe życie!

Nie tak dawno temu i wcale nie tak daleko stąd, bo gdzieś pod Grójcem, żyła sobie dziewczyna, na którą wołano Śnieżka. Mieszkała w komunie z siedmioma facetami jednocześnie, jednak Śnieżkę niezwykle nudziło życie w niewielkiej miejscowości… A że lubiła się zabawić (zwłaszcza na kokainie – może też stąd przezwisko „Śnieżka”), to raz na jakiś czas ruszała na podbój stolicy w asyście swoich BFF: Kopciuszek może nie był najurodziwsza, ale za to jako jedyna miała stałą pracę (jako pomoc domowa), a w związku z tym – pieniądze. Poza tym zazwyczaj była najtrzeźwiejsza, więc pilnowała czasu odjazdu powrotnego busa do Grójca. Z kolei Śpiąca Królewna zazwyczaj przylepiała się w klubie do pierwszego poznanego heroinisty, i potem odpływała z nim do jego kawalerki gdzieś na Dolnym Mokotowie czy zielonym Żoliborzu. Zazwyczaj jeździła z nimi także Roszpunka, jednak ta aktualnie była zamknięta na odwyku w podwarszawskim ośrodku dla narkomanów o wdzięcznej nazwie „Gotel”. No, ale weekend zobowiązuje! Także dynia zmienia się w uberaSELECT, rozchodzone adidasy w szpilki od Manolo Blahnika, a Grójec – w Warszawę.

Zapraszamy na spektakl, w którym damy znanym z dzieciństwa baśniom drugie, dorosłe życie. Przebieg spektaklu będzie improwizowany, tj. wymyślany i grany na bieżąco na oczach publiczności, bez wcześniejszego scenariusza czy przygotowanych bohaterów, za to na kanwie kultowych baśni i opowieści dla dzieci. Jak brzmiałaby historia królewien, książąt, świniopasów, ropuch i wiedźm, gdyby spisali je współcześni Bracia Grimm? Cóż, niektórzy z nich żyliby krótko, za to szczęśliwie, a niektórzy – długo i w niespełnieniu.

Bilety: 50 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Sufin/Młynarski: Rzeczy, których nie mówię swojemu terapeucie

Sufin/Młynarski prezentują: „Rzeczy, których nie mówię swojemu terapeucie”. To w całości improwizowany dwuosobowy spektakl fabularny. Blisko godzinna historia rodząca się słowo po słowie, gest po geście. Michał i Bartek podróżują przez fabularne zwroty akcji, charakterystycznych bohaterów, konwencje, miejsca i nastroje. Tworzą spektakl usytuowany między nieśpiesznym filmem, abstrakcyjną komedią i skupionymi scenami teatralnymi.

Michał Sufin i Bartosz Młynarski. Improwizują od ponad 10 lat, występują w wielu projektach improwizowanych, razem, a czasem osobno. Improwizacji uczyli się w amerykańskich teatrach iO, Second City, Annoyance Theatre.  Koło zamachowe, a właściwie dwa koła, Klubu Komediowego w Warszawie.

| fot. Kobas Laksa

Bilety: 50 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem.

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Żony Wilanowa: POWRÓT Z HOLLYWOOD

Maria Kazimiera Leszczyńska, Elizabeth Helen Milanowska i Aleksandra z Potockich Krzycka. Wściekle bogate i doskonale zrobione. Ze swoimi pieniędzmi i chirurgicznie doskonałą urodą mogłyby podbić świat, a przynajmniej tak im się wydaje. Niestety utknęły: w swoich małżeństwach (nieraz lekkomyślnie opatrzonych intercyzą), w swoich przestronnych rezydencjach przy ul. Królowej Marysieńki lub apartamentach w Zatoce Czerwonych Świń, a przede wszystkim – w Wilanowie.

Ich dni niewiele się od siebie różnią: poranny pilates, pieczenie tartaletek z kremem pâtissière i świeżymi malinami na spotkanie osiedlowego klubu książki, wizyta u manicurzystki. W weekendy – spacer po pobliskim kompleksie pałacowym, zakupy w Powsinie, msza w Świątyni Opatrzności Bożej. Rutyna nudą pogania…

Miało je Stepford, ma Hollywood, będzie miał i Wilanów. Żony swoich mężów: bogate, znudzone, osamotnione: Żony Wilanowa wracają z Ameryki, i chcą od życia znacznie więcej!

Bilety: 55 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem (gorączka, kaszel, biegunka, duszności, bóle mięśni i stawów itp.).

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.

Rozmowa o pracę: Nowy target – nowy ja!

Imię, nazwisko – to proste. Dalej. Wykształcenie – jest. Doświadczenie zawodowe – hmm… bezpłatne praktyki też się liczą? Mocne strony, dodatkowe umiejętności, zainteresowania, no i zdjęcie… Koszmar pisania curriculum vitae przechodził chyba każdy z nas. Ale po nim idzie gorsze: faktyczna konfrontacja z działem HR-u w firmie, w której w zasadzie nie do końca chcemy pracować, ale Deloitte i Google milczą…

Zapraszamy na spektakl, w którym odtworzymy realia najgorszych, najtrudniejszych i najbardziej zaskakujących rozmów kwalifikacyjnych. Z archiwów wyciągniemy najgorsze CV-ki i listy motywacyjne, i zrekonstruujemy formularz najbardziej nietypowych pytań rekrutacyjnych. Spektakl będzie improwizowany, tj. wymyślany i grany a vista na oczach publiczności, bez wcześniejszego scenariusza czy przygotowanych postaci. Po tym wieczorze nie będzie Ci straszna żadna rozmowa o pracę!

Bilety: 45 zł

Bilety na spektakl można kupić:

ZASADY UCZESTNICZENIA W SPEKTAKLU

1. Podczas spektakli udostępniamy widzom nie więcej miejsc na sali, niż jest to dozwolone. Prosimy o zajmowanie miejsc zgodnie z oznaczeniami, z zachowaniem wymaganych odstępów.
2. Obsługa widowni ma prawo odmówić wpuszczenia na salę osób spóźnionych, a także wyprosić tych widzów, których zachowanie uniemożliwia przebieg spektaklu.
3. Zakup biletu i przyjście na spektakl jest jednoznaczne z oświadczeniem widza, że nie jest objęty kwarantanną oraz że w ciągu ostatnich 10 dni:
– nie przebywał w krajach o zwiększonej zachorowalności na koronawirusa
– nie miał kontaktu z osobami, u których potwierdzono zakażenie koronawirusem
– nie występowały u niego objawy infekcji koronawirusem.

W przypadku wystąpienia niepokojących objawów zdrowotnych prosimy o nieprzychodzenie na spektakl i pozostanie w domu.